Pasajul Mihai Bravu-Văcăreşt: Încă un an de amânări şi trafic blocat

Circulaţia rutieră din zona Văcăreşti-Mihai Bravu a fost îngreunată semnificativ de şantierul pentru construcţia pasajului subteran, care trebuia să fie terminat încă din aprilie 2012 potrivit estimărilor iniţiale. Lucrările la pasajul suprateran au început în ianuarie 2011, dar au fost oprite de mai multe ori pe parcursul anului din cauza problemelor de ordin legal (Primăria a demarat construcţia fără a avea un PUZ, după cum cere legea). În 2012, proiectul a fost încetinit din nou de alte probleme, de data asta legate de mutarea reţelelor de energie electrică şi gaze de sub şantier.

Momentan, situaţia proiectului este una incertă: în luna octombrie, Primarul General Sorin Oprescu declara că dacă constructorul nu va respecta următoarele termene de finalizare, contractul va fi reziliat şi va fi ales un nou constructor. Acest lucru se va şi întâmpla dat fiind că firma Romstrade, constructorul ales de primărie, se află într-o situaţie financiară precară. Romstrade a pierdut mai multe contracte importante cu statul, angajaţii nu şi-au mai primit banii de câteva luni, iar Nelu Iordache, patronul societatii comerciale, se afla în arest preventiv pentru deturnare de fonduri, spălare de bani şi fals în acte.

Pasajul denivelat Mihai Bravu-Văcăreşti a fost prevăzut a fi realizat pe deasupra străzilor Mihai Bravu – Calea Văcăreşti, pentru închiderea inelului principal de circulaţie al municipiului Bucureşti, legătură directă între Şoseaua Mihai Bravu şi intersecţia Şoseaua Olteniţei cu Bulevardul Constantin Brâncoveanu.

Comentează

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: